MENU

ISIS 「歌曲歌词」 - 翻譯 中文 - Joyner Lucas ft. Logic

Attention Deficit Hyperactivity Disorder, or better known as ADHD is a mental disorder that affects an individual's ability to focus
Causing them to move around more frequently
They may also have trouble controlling their impulsive behaviors



TOP 1 台湾


ISIS 「歌曲歌词」 - Joyner Lucas ft. Logic

Attention Deficit Hyperactivity Disorder, or better known as ADHD is a mental disorder that affects an individual's ability to focus
Causing them to move around more frequently
They may also have trouble controlling their impulsive behaviors

[Chorus 1: Joyner Lucas]
One time for them prayin' on my downfall (Yeah)
Two times for the homies in the chow hall (Whoa)
Three times for them hoes on the internet
Shittin' on niggas when they really should get out more
Four times for the days I would hold back (Woo!)
Five times for the bitches who ain't called back (Yeah)
Six times for the kids like me who got ADHD just to— (Brap, brap, brap)

[Verse 1: Joyner Lucas]
Kidnap a nigga like ISIS (Whoa)
Turn a whole world to a crisis (Whoa)
Walk around the city with a ice pick
I been paranoid, usually I ain't like this (Boop! Boop!)
Ain't no tellin' how crazy I might get, uh (Woo!)




Beat the police with a nightstick (Boop!)
And my whole life, I been lifeless
Now I'm so fly, I'm a motherfuckin' flight risk (Woo!)
(Whoa)
Fuck a couple hoes 'til I pass out (Whoa)
Niggas throwin' stones at my glass house (Whoa)
I remember sleepin' on my dad's couch (Whoa)
Now I got the Bentley, and it's blacked out (Whoa)
Family lookin' at me like a cash cow (Whoa)
Errybody dissin' just to have clout (Whoa)
Thought you had a chance, now you asked out
Nigga, I'm the motherfuckin' man, where you at now? (Whoa)
Fuck it, I'ma hit 'em 'til they jumpin'
I ain't trippin', this is nothin' (Brap, brap, brap)
I been livin' in the dungeon
I done held a couple grudges
What the hell I got to duck to meet the devil?
I'm his cousin (Brap, brap, brap)
I ain't settlin' for nothin'
Got a metal in the truck




I keep a semi when I'm bussin'
Niggas duckin' (Bop!)
Even Stevie Wonder couldn't see it comin' (Brrrap, brap, bop!)
I ain't judgin'
I just want the money, I don't need a budget
I been hungry, I ain't got no weapon (Bop! Bop! Brrrap! Brap!)
But I got the munchies, nigga
How you gon' move on the front line? (Woo!)
If I don't fuck with you, I just cut ties (Whoa)
My high school teacher said I'd never be shit
Tell that bitch that I turned out just fine (Joyner)
And no, I don't know you for the twelfth time (Woo!)
We do not share the same bloodline (No)
You love to run your mouth like a tough guy
Hope you keep the same energy when it's crunch time (Woo!)

[Interlude]
According to the American Psychiatric Association
It affects roughly eight percent of children
And two percent of adults




Commonly believed to only affect boys
Because they are perceived as rowdy and rambunctious

[Chorus 2: Joyner Lucas]
One time for them prayin' on my downfall (Yeah)
Two times for them bitches in the South Shore (Whoa)
Three times for them days on the block
Gettin' chased by the cops like a motherfuckin' outlaw
Four times for them days that were all bad (Woo!)
Five times for the bitches who ain't called back (Yeah)
Six times for the kids like me who got ADHD just to— (Brap, brap, brap)

[Verse 2: Logic]
Me and Joyner need a couple hearses (Woo!)
Double homicide, kill the beat and the verses
Everybody livin' on the surface
But we came from the underground, yeah, we deserve it
What's beef?
Beef is when you murder motherfuckers on a beat, kill 'em all, kill 'em all
Nah, nah, what's beef?




Beef is brothers hangin' over shit that never mattered in the first place, lyin' in the street
What's peace?
Peace is when you leave it in the past, let it heal like a cast
When enough time pass, and you blast
Kinda like John Wick, bars like a convict
Fuck around and you don't wanna start shit, woo!
Comin' with the hot shit, all they do is talk shit
You could never top it, boy, just stop it
High and drunk, call that HD vision
All these other motherfuckers full of indecision
And I murder with precision all over your television
I'm numero uno, number one and you is just a subdivision
Never listen, we gon' leave them missin'
That's the mission like ISIS (ISIS)
Ain't no time to bicker over, who the nicest
This Logic, it's obvious
Just ask the audience
I've come to body this shit
Yes, it's egregious, I'm Regis
You Kelly, you pussy, you pussy




Push me, I'm Louis Vuitton
You at Target with your mom
On the internet still hatin' on my last post (I hate this nigga!)
I just had a steak back at Mastro's
My God!
Me and Joyner need a couple hearses (Woo!)
Double homicide, kill the beat and the verses
Everybody livin' on the surface
But we came from the underground, yeah, we deserve it
Yeah, uh, far from the minimum
Killin' 'em with no riddlin'
And 5'9" was the middleman to get 'em in the same room
Now we on the same tune
And we still the gang-dum
The illest of lyricists on the same shit
Rattpack, clap back on the gang shit
Do it for the love of rap, not for the fame shit, woo!

[Chorus 3: Logic]
One time for the Grammy that I never got




Two times for the Garden that I sold out
Three times for the street crimes that I committed, yeah, I did it
But thank God that I made it out
Four times 'cause I'm a fuckin' bastard
Five times Platinum with my last shit
Six times for the beats and the rhymes
Fuck the heat and the crime
Keep the peace like a waistline, woo!

[Outro]
ISIS
ISIS
ISIS


Translations - Links


ISIS - Joyner Lucas ft. Logic
ISIS - Tradução
ISIS - Traducción
ISIS - Русский перевод
ISIS - แปลภาษาไทย
ISIS - Deutsche Übersetzung
ISIS - 翻訳 日本語で
ISIS - Terjemahan bahasa indonesia
ISIS - Traduzione Italiana
ISIS - Türkçe Çeviri
ISIS - Traduction
ISIS - Tłumaczenie
ISIS - 翻譯 中文
ISIS - 翻譯 中文 (光)




ISIS 「歌曲歌词」 - 翻譯 中文 - Joyner Lucas ft. Logic


注意缺陷多动障碍,或更好地称为ADHD是一种精神疾病,影响一个人的专注能力
使他们更频繁地走动
他们也可能有麻烦控制其冲动行为

[合唱1:乔伊纳卢卡斯]
一周时间,他们对我的垮台祈祷(是啊)




在食物大厅里的兄弟们两次(哇)
他们在互联网上锄头三次
在黑鬼Shittin'时,他们确实应该多出去走走
四次的日子里,我会忍住(呜!)
五次谁不叫回母狗(呀)
六次像我这样的孩子谁得了多动症只是─(BRAP,BRAP,BRAP)

[诗歌1:乔伊纳卢卡斯]
绑架等ISIS一个黑人(哇)
转了整个世界的危机(哇)
城市周围的步行用冰锥
我一直偏执,平时我是不喜欢这个(布普!布普!)
是不是没有泰兰如何疯狂,我可能会,嗯(呜!)
击败警方用警棍(布普!)
而我的整个生命,我一直死气沉沉
现在我就这样飞了,我是一个娘飞行风险(呜!)
(哇)
他妈的一对夫妇锄头,直到我昏过去(哇)
黑鬼肆意石头在我的玻璃房(哇)
我记得在我爸的沙发上睡(哇)




现在,我得到了宾利,并且它涂黑(哇)
家庭看着我就像一棵摇钱树(哇)
Errybody dissin'只是没有底气(哇)
以为你有一个机会,现在你问了
兄弟们,我是娘的人,你在哪里呢? (哇)
他妈的,我是打他们,直到他们冒险'
我是不是践踏,这是没什么(BRAP,BRAP,BRAP)
在地牢我一直活着
我做召开夫妻恩怨
什么是地狱我到鸭满足魔鬼?
我是他的表妹(BRAP,BRAP,BRAP)
我是不是settlin'太帅了
在卡车上有一个金属
我保持半时,我bussin'
黑鬼duckin'(BOP!)
甚至史提夫汪达无法看到它坠落(Brrrap,BRAP,BOP!)
我是不是judgin'
我只是想要钱,我也不需要一个预算
我饿了,我是不会得到任何武器(BOP!波普!Brrrap!BRAP!)
但我得到的零食,兄弟们




你怎么会去前线”搬家? (呜!)
如果我不跟你他妈的,我刚切的关系(哇)
我的高中老师说我从来没有被狗屎
告诉那个婊子,我竟然就好了(依娜)
不,我不知道你的12次(呜!)
我们不共享相同的血统(否)
你爱跑你的嘴就像一个硬汉
希望你保持相同的能量时,它的关键时刻(呜!)

[插曲]
据美国精神病学协会
它会影响孩子的大约百分之八
和成年人的两成
通常认为只影响男孩
因为他们被认为是粗暴和蛮横

[合唱2:乔伊纳卢卡斯]
一周时间,他们对我的垮台祈祷(是啊)
他们在南岸母狗两次(哇)
在块上,那样的日子三次




刚开了通过像一个娘的警察追逐取缔
四次他们日子,都是坏的(呜!)
五次谁不叫回母狗(呀)
六次像我这样的孩子谁得了多动症只是─(BRAP,BRAP,BRAP)

[诗2:逻辑]
我和乔伊纳需要几个灵车(呜!)
双重凶杀案,杀死节奏和诗句
大家表面上活着
但是,我们来自地下,是的,我们活该
什么是牛肉?
牛肉是当你谋杀一拍怎么就,杀了他们所有的,杀了他们所有
不,不,什么牛肉?
牛肉是兄弟犹豫不决了狗屎,从来没有在第一时间要紧,胡扯在街上
什么是和平?
和平是当你把它留在过去,让它愈合像投
当有足够的时间通了,你爆
有点像约翰·威克,酒吧就像一个罪犯
他妈的周围,你不想启动狗屎,呜!
与热狗屎科曼,他们做的是谈狗屎




你永远不会顶一下,男孩,只是阻止它
高,喝醉了酒,称之为高清视界
所有这些其他的怎么就充满优柔寡断
和我一起谋杀精度都在你的电视
我是头儿,数之一,你只是一个细分
从来不听,我们会去让他们想念
这就像ISIS的任务(ISIS)
是不是没有时间去斗嘴了,谁最漂亮
这个逻辑,很明显
只要问观众
我来身体这个狗屎
是的,这是令人震惊的,我吉斯
你凯利,你的猫,你的猫
推我,我是路易·威登
你的目标与你的妈妈
在互联网上还在我的最后一个职位hatin'(我恨这个黑鬼!)
我只是有一个牛排回马斯特罗的
天哪!
我和乔伊纳需要几个灵车(呜!)
双重凶杀案,杀死节奏和诗句




大家表面上活着
但是,我们来自地下,是的,我们活该
嗯,嗯,远离最低
杀人‘时间没有riddlin’
而5'9" 是中间人以获得“时间在同一个房间
现在,我们在同一个调
而我们仍然是团伙达姆
填词人在同狗屎illest
Rattpack,拍回该团伙狗屎
做喜欢说唱的爱,而不是为名利狗屎,呜!

[合唱3:逻辑]
有一次格莱美,我从来没有
对于我售罄花园两次
对于我犯下的,是街头犯罪三次,我做到了
但是,感谢上帝,我做出来
四次“因为我是一个该死的混蛋
我最后的屎五次白金
六次的节奏和押韵
他妈的热和犯罪




请像腰围和平,呜!

[OUTRO]
伊斯兰国
伊斯兰国
伊斯兰国



More by SANDERLEI

TRENDS - SONG LYRICS
Radar by Sanderlei
Everything in the musical world / Tudo que rola no mundo musical / ทุกอย่างในโลกดนตรี / Все в музыкальном мире / 音楽界のすべて.